Thursday, March 12, 2009

Are you going to finish strong?

Antara banyak-banyak emel yg di terima, yg satu ini sangat mengesan di hati. Terima kasih pada Che Man yg mengirim. Ingin berkongsi dgn semua, semoga kita yg sempurna sifat dan anggota tubuh badan dapat mempelajari sesuatu darinya.


video





Moral of the story : kalau jatuh, sila bangun sendiri, okeh!

5 comments:

Tie said...

Tak tahu nak cakap apa...kak tie hanya mampu menangis je..hu hu....

Kujie said...

insappppp....kita terluka sikit, merungut mcm dah tak boleh buat apa benda...

sya said...

Kita takkan merasakan nikmat Allah sehinggalah kita kehilangannya.. tapi melihat mereka yg tiada jugak terasa jugak bertuahnya kita

sally said...

Tie,

Saya pun nangis gak masa memula tengok..terharu kan..

Kak Jie,

hehehe..teringat masa terkena duri pokok bunga kertas ari tu..sakit sikit dah tak leh nak masak.

Kak Sya,

Adat manusia tak pernah nak bersyukur dgn apa yg ada. Yg di rungut apa yg dia tiada.

lupekanje said...

sally...acik teruja untuk panjangkan cerita ni...mintak izin ye...