Saturday, July 2, 2011

Larian 1 Malaysia

Sampai kt sekolah tadi pukul 6.30am. Tepat-tepat seperti yang duk rancang dari semalam. Hahaha..anak-anak aku ari ni ada larian 1Malaysia. Kalau datang awal dapat sijil. karang balik nantti aku tanya dapat tak sijil yang dema kejau sangat tuhh..

Larian 1 malaysia punya pasal aku bangun pukul 4.30 pagi. pada hal sebelum tido,aku kunci jam pukul 5.30..alih-alih jam bunyik pukul 4.30.. Ni kalau bukan Zaim, mesti Aiman punya keja..semua pasal larian 1 malaysia..berkobar-kobar kerana larian 1 malaysia. Si Aiman yang punya laaaaa susahnya nak bangun pagi, boleh pulak bangun pukul 6.00.. isk-isk...hebat sungguh penangan larian 1 malaysia!

Yg sebenau ehh dema nak sijil penyertaan larian 1 Malaysia tuuu...nanti kita tenguk siapa yang kenaaaaaaaaa....hehehe

Wednesday, April 20, 2011

hati yang terluka

meh kita layan perasaan...sob sob sob
video

Hati Yang Terluka

artist: Broery Marantika

Kan kucari jalan yang sunyi
Untuk menghindar diri darimu
Kuberjanji di dalam hati
Takkan lagi ku menjumpaimu

Di tengahnya kabut bermandi embun pagi
Dingin membuat hatiku membeku

Kau yang telah membuat luka di hatiku
Kau yang telah membuat janji-janji palsu
Kau yang selama ini aku sayangi
Kau merubah cintaku jadi benci

Di tengahnya kabut bermandi embun pagi
Dingin membuat hatiku membeku
Kau yang telah membuat luka di hatiku
Kau yang telah membuat janji-janji palsu
Kau yang selama ini aku sayangi

Iklan Corntoz tv3

video

hehehe..kelakar sungguh..
aku dan anak-anak ketawa sampai sakit mulut..hehehe

Thursday, April 7, 2011

apa ekk.

apa nak tulis ekk?
.
.
.
.
lama tadek updet
.
.
.
.
kepala dah biul, idea pun hilang
.
.
.
.
.
iskk

Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011


Tidak terlambat rasanya untuk mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2011. Apo nak buek, baru ni lah berkesempatan memgunjungi laman kesukaan ku ini.. walaupun tak seberapa namun semangat tetap membara..happy new year everybody!