Wednesday, May 20, 2009

sensuous?


Sensuous sangat ke gambar ni? Sehingga ramai sgt yg menghantar email mesej yg panas.. Malah berani pulak hantar tag gambar yg .... eeuchh..muntah hijau aku tenguk..

Pada aku gambar ni biasa-biasa saja. Gambar Angelina ni aku dah guna lama dah sebagai avatar aku. Sebelum ni tak de pun yg nak menggatal. Sejak dua menjak ni pulak yang menjadi-jadi.. hish..geram betul aku.

7 comments:

kayteeze said...

Hi hi.... kita orang pompuan tak rasa apa2, sally.

Cuma orang lelaki je naik bulu roma, ekekeke.....

joegrimjow said...

cam bese jew

Kujie said...

hahaha..kak jie prnah guna avatar Adriana Lima...seksi gile

© Opah De said...

Sexy gilos, Sally ooooiii... alamak, lesbiankah daku?

Abang Long said...

Tergelak baca komen pengunjung

kayteeze said...

Salam........

Errr...... Sally okay ke ??

Dah naik bersawang blog ni... Kak tie datang tolong nyapu, ek!

sally said...

Tie,
mcm lagu 'berdiri bulu romaku' ya Tie..hehehe


Joe,
lain org lain citarasanya..akak tau Joe suka mek jer kannn..


Kak Jie,
Fuyooo..seksi giler tuu..tak sanggup wehh..


Opah,
KehKehKeh...kalo Opah bace emel yg demer anto tuu..huhh meremang bulu ketiak dibuatnya, boleh muntah ijo wa cakap luu..


abang Long,
tu yg seronok tuh..tersengeh-sengeh mcm kerang wangi..hehehehe


Tie,
hahahha.. Saya ok tapi sebab sebuk ngan keja, tak ok le tu.
Tie nk tolong? boleh boleh ..pucuk dicita ulam mendatang..
meh-meh..tolong sapu yg kt ATAS sekali tuu..