Wednesday, May 6, 2009

Friend

Tanpa sengaja, kata-kata telah mengguris hati, memedih jiwa, membusung amarah. Marahlah, luahkan segalanya..agar hilang terbuku dihatimu..Aku sedia mendengar dan sentiasa memaafkanmu..

@sally - Life is nothing without friendship.

8 comments:

Kujie said...

tau dak..org yg selalu menyakitkan hati kita adalah org yg paling dekat dgn kita...

ye lah...kalau tak kenal mcm mana nk berkomunikasi nak berkonfrontasi?

sebab org2 yg rapat dgn kita kadang2 bercakap tak fikir hati dan perasan kita dengan alasan ' aku dah kenal dia tu..dia ok punya...'

sedangkan kita manusia yg berubah, bukan tunggul....apa yg kita dakwa kenal dulu mungkin dah berubah?

sebab kita nampak dia hari2, jadi kita tak perasan pun perubahan dia..


erk..terbuat entri pula kt komen box ni..hehehehe

kayteeze said...

Errk...

Kak tie ke ?

Adoi.....Maaplah banyak2... hu hu... Kak tie memang selalu terlepas taip !

Bila dah terlalu mesra, selalu je lupa... semua kak tie langgor...

Maaflah Sally, kita tetap kawan kan..kan...?? :)

yginsaf.com said...

me tegur tegur jerrr.. salamms

sya said...

Kata2 yg sungguh bermakna.. tapi utk dptkan kawan jenis begitu.. satu dlm seribu kot baru jumpa

Tirana said...

kadang2 kita tak sedar pun rupanya perkataan kita telah menyakitkan hati seseorang..so setiap kali nak tidur..maafkan kesalahan orang pada kita insyaAllah kesalahan kita pun akan dimaafkan..

sally said...

kak Jie..sebab dah terbiasa la tu..main cakap jer..terlaser la pulak..huhuhu

------------------

Tie..mana bole marah ngan Tie yg comel nih..besar, teguh dan peramah pulak tuh.

------------------

yginsaf.com..err..err..err..

------------------

kak sya..sahabat sejati memang sukar dicari..yg susah senang dikongsi bersama.

------------------

Tirana..sebab dah terbiasa dan berasa selesa, maka tanpa sedar kata-kata diucap sesedap rasa..

InsyaAllah,sewajarnya bila disebut sahabat, MAAF itu tidak perlu kerana sahabat menerima sahabatnya seadanya, buruk dan baik, lebih ataupun kurang.

Abahnajwa said...

Kemaafan dendam yang terindah

joegrimjow said...

waa
suke bace kat ats tuu