Tuesday, April 14, 2009

Aku perempuan melayu ok...

Aku cukup tak suka org mencarut depan aku..

Pantang tok nenek aku..

Benci sungguh!!!!


6 comments:

kayteeze said...

Eh eh..!! Napa pulak ??

Lain kali ambik belacan, sental je mulut yang mencarut tuh !! :)

Geng Mikat Klang said...

Nak buat camna mulut dia takde insuran?

sally said...

Tie,

ntahler..heran saya dgn org yg suka mencarut nihh.. nak kena keep cili padi dlm poket nih..

Man,

Adap bercakap kena jaga jugak, tak boleh ler main tibai jer..ni kan tempat keja..kalu kt umah, biaq pi la kt dia

Kujie said...

kak jie tak pandai dan tak bisa mencarut...

kadang2 hairan...org yg mcm tu..dia boleh pula ckp

" aku mmg mulut mcm ni..tapi hati baik"

erkk..apakah apa yg kita tutur tu terlintas dihati dulu?

aNIe said...

Yelah...tak senonoh lah...akak pun tak suka tau...

sally said...

Kak Jie,

Memang betul. Mak ayah kita tak ajar pun mencarut. Nak kata 'bo***' pun takut mak marah.

Tak tau la org sekrg nih.. bijakpandainya lain macam!


Kak aNie,

Memang pantang saya org mencarut nih..sebut pula yg mak dia punya, tak sebut pulak yg dia punya..