Thursday, February 5, 2009

Lompat si katak lompat

Lompat si katak lompat
Lompat tinggi-tinggi
Sumer nak tunjuk hebat
Pakat lompat parti.

Lompat si katak lompat
Lompat atas tangga
Cara paling smart
Nak tipu rakyat jelata

Lompat si katak lompat
Lompat dalam belanga
Depa memang dahsyat
Rakyat juga yg duk menganga

Lompat si katak lompat
Lompat sini sana
Kita tunggu dan kita lihat
Kita tengok siapa yg keeenaaa....



ooohhh, negeriku
tanah tumpah darahku!





yg musykil, ngape Najib yg jadi pengerusi perhubungan umno perak? Ape perak tak ade ke pemimpin yg berkaliber??????


4 comments:

© Opah De said...

Lompat... lompat si tinggi-tinggi... keh keh keh...
Sally, apa kerojenya demer tu ek? Moh kita balik Perak moh, kita gi jadi wakil lak... huhu...

aNIe said...

Sally...nampaknya si Najib tu yang terlompat lompat macam katak dlm kes lompat melompat ni ye...

Abang Long said...

Lompat si katak lompat,
Lompat lah tinggi - tinggi,
Apa tuk jib dapat,
Altantuya tak lepas lagi.

sally said...

OD,

Itu ler korojenye demer tu..melompat je tau nyer!
Moh le balik Perak, kite kerojekan demer pulak!

Kak aNie,

a'aah la kak, nyibuk je si Najib tu tau..

Abang Long,

Lompat si katak lompat
Lompat kiri dan kanan
Apa tuk Jib dapat?
Kuasa dln tangan..