Wednesday, February 25, 2009

Hilang gelap timbul teraaaanngg...

Sudah seminggu lebih aku mengeramkan diri sendiri. Bukan hilang tapi cuma menyelam ke sana ke mari.Mencari sesuatu yg aku pun tatau apa yg aku cari. Kini aku sudah kembali dgn penuh semangat. Yesss..
Kalau seminggu yg lalu, aku bersedih pilu, berkeluh-kesah dan berhati gundah...

Menimbang-nimbang masa depan. Namun aku percaya rezeki bukan di tangan sesiapa. Aku pasrah dan aku redha...
Kini aku suda kembali ceria..Aku tahu Allah akan menjaga aku. Kan ka jodoh pertemuan, ajal maut, rezeki Allah yg tentukan...No worries okeh.
So, mari lah kita berlumba-lumba menghapdet blog tak kira bila-bila masa, bila-bila ketika. Senang susah, sedih gembira kita kongsi bersama..

Yang penting kita bahagia dengan apa jugak yg kita lakukan..oraaiit..

No comments: