Tuesday, January 26, 2010

Tanah sekangkang kera..

Jadi laa...boleh jugak buat tanam pokok yang wajib ada kat dapur..ehh..setakat pandan, cili 2, 3 batang, serai 2, 3 rumpun, tak pun pokok kari sebatang dua..boleh apa...takyah laa nak jeling kat rumah sebelah lagi ...hehehe..




dulu dah tebas, dia naik balik daaa...










penat aku meyangkul..sampai bengkak kaki kena gigit semut api..










tadaaa....

bersih kann..?

jomm...mari kita ke ladang!

2 comments:

Tie said...

Sally, nak tanam apa tu ??

Kalau kak ti, mesti nak tanam serai, kunyit, lengkuas, daun kesom, limau purut, err... apa lagi, ekk ?

kayteeze said...

Err.....

Sally ooii...!!

Dah start menanam ko ? Nanti tunjuklah gambor tu... tak sabor nak nengoknya..hihi..