Friday, April 16, 2010

esok nak masak macam ni lahh..


Semalam aku dan emy lunch pasta..

aku order pasta meatball bolognaise


emy order pasta creamy carbonara

kami share separuh-separuh..

tapi bila aku cium bau pasta carbonara tuh..

aku dah nak uwekkk

bukan taste aku kot

atau aku yang dah kenyang!

hehehehe

Dalam kereta..apa tu mama?

pasta..kak emy kasi baby suruh makan..

aku tenguk dia makan bersungguh-sungguh..

creamy yang melekat kat jari dia yg montok tu dia jilat..

yang melekat kat penutup bekas tu pun dia jilat..

huishh...sedap ke?

sedap la mama...

mama boleh masak ni esok?

seorang mama yang hebat mesti lah..

BOLEEHHH...

err...mana aku nak cari resepi ni..

toloooongg....


3 comments:

aNIe said...

Sally...creamy cabonara tu buat akak rasa lapar...yummy!!

kayteeze said...

Sally, Tie pun rasa loya tengok!

Tapi ada ternampak yang siap dalam tin tu.. kat hypermarket berlambak.. macam-macam ada.. cubalah cari.

sally said...

kak anie,

saya x suka cabonara..bau dia semacam jer..yg bolognaise to okey ler..


Tie,

si kecik tu dh demand ler...meraban cari resepi...hehehe..tu ler janji lagi..