Friday, August 13, 2010

Hari ke-3 puasa

Hari ni dah hari ke-3 berpuasa. Dah tak tahu nak masak apa utk sahur. Hari pertama ayam masak tomato, rebus sosej dan sayur campur. Hari ke-2 aku goreng nasi jer jer sebab terlambat bangun..
muka baby monyok semacam jer masa sahur..maafkan mama ya sayang..mama letih sangat sampai tak sedar alarm berbunyi. Sahur pagi tadi aku buat ikan goreng masak tauchu, sosej dan sawi goreng. Anak2 memang suka sosej. Kalau boleh hari-hari sosej pun tak pa..dan aku pun buat stok sosej dlm peti ais banyak-banyak..dia orang sendiri pun dah masak sosej..kadang-kadang goreng. kadang-kadang diaorang rebus saja. Hmmm..senang nyer bela anak-anak aku ni..

Sekejap tadi aku dah terpikir apa aku nak masak utk sahur esok? haduii.. Pening lalat aku jadi nya..lalat pun tak pening macam aku..

No comments: