Wednesday, September 30, 2009

i'm baaaaackkkkk...

wohoooo...lama giler tak jenguk sini..sebulan ada kut...rasa rindu la pulak..nak-nak ada org menegur nape lama tak buat posting baru..terasa segan jugak..jari pun dah makin montel sebab lama tak exercise kat keyboard...hehehe..

Okeh..azam baru ni..(tak yah tunggu awal tahun ke?)aku akan semakin rajin membuat posting di halaman blog yg sangat aku sayangi ini...semoga vitamin 'R' akan menyerap keseluruh urat pembuluh darahku..mengobar-ngobarkan jantung hatiku..dan menaikkan semangat juangku..untuk selalu buat posting baru...

Berkoba-koba dah nih...

2 comments:

kayteeze said...

Uwaaaa........

Baguslah ada azam baru ni... Tie dah rindu kat Sally tau !

Nanti cepat2 post entry baru, ya..hehe..

sally said...

Tie..

Kita pun rindu ngan Tie..

Happy Belated birthday Tie..
(yg ke berapa eh?)